Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2009

Ποδηλατοδρόμοι στο Βόλο, Επέκταση ποδηλατοδρόμων στην Καρδίτσα Στα Τρίκαλα Παρκόμετρα


Ο νομάρχης Τρικάλων υπερηφανεύεται ότι είναι πιο οικολόγος από τους οικολόγους.
Ο Δήμαρχος της πόλης, αλλά και οι προηγούμενοι, για πιο έργο υπερηφανεύονται ;


Όταν προτείναμε στον άξονα Τρίκαλα –Καλαμπάκα τον νομάρχη Τρικάλων να κάνει το ίδιο «έχουν εκπονηθεί τα σχέδια» μας απάντησε. Εμείς που δεν είμαστε οικολόγοι το σκεφτήκαμε, ο Νομάρχης που είναι πιο οικολόγος απ΄όλους γιατί δεν τον πρότεινε ;
Όσα όμως δεν θυμήθηκε ο Νομάρχης Τρικάλων και όχι μόνο, τα θυμήθηκε ο πρόεδρος της ΤΕΔΚ κ. Καρδίτσας Γιώργος Κωτσός ο οποίος προτείνει (και εστάλη σχετική επιστολή στον Νομάρχη Καρδίτσας), στις μελέτες των δρόμων Καρδίτσα - Τρίκαλα και Καρδίτσα - Δέλτα να προβλεφθεί η κατασκευή ποδηλατοδρόμων ώστε να επεκταθεί η χρήση του ποδηλάτου και να μειωθεί ο όγκος των αυτοκινήτων που εισέρχονται καθημερινά στην πόλη της Καρδίτσας με προφανή τα οφέλη για το κυκλοφοριακό πρόβλημα και το πρόβλημα της ρύπανσης λέγοντας χαρακτηριστικά :
«Η Πρωτεύουσα του Νομού η πόλη της Καρδίτσας αποτελεί μια πόλη φιλική για το ποδήλατο. Η φιλικότητα της πόλης στο ποδήλατο είναι αποτέλεσμα προσπαθειών χρόνων αλλά σίγουρα η ρυμοτομία και η γεωγραφική θέση έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Στην έδρα του Νομού αρκετοί συμπολίτες μας χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς, δεδομένου ότι η πόλη διαθέτει ένα σημαντικό δίκτυο ποδηλατοδρόμων, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα ζωής των κατοίκων».
Στο γειτονικό Βόλο επίσης δόθηκε το «Πράσινο φως» για την κατασκευή ποδηλατόδρομων με χρηματοδότηση 1.200.000 €, από τα υπόλοιπα του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Σιδηρόδρομοι, Αεροδρόμια, Αστικές Συγκοινωνίες» του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, στο πλαίσιο του Γ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης. Οι Ποδηλατόδρομοι που θα κατασκευαστούν στο οδόστρωμα θα είναι αμφίδρομοι, πλάτους 2 μ. από το πεζοδρόμιο και θα διαχωρίζονται από τα κυκλοφορούνται οχήματα με ειδική νησίδα επί της ασφάλτου, η οποία θα διακόπτεται ανά τέσσερα μέτρα με κενό ενός μέτρου και θα φέρει χαμηλά χυτοσιδηρά κολονάκια με ανακλαστική μεμβράνη. Η Λάρισα είναι υπό ένταξη πόλη στο προσεχές δίκτυο ποδηλατοδρόμων και όλα αυτά γίνονται στις άλλες γειτονικές μας πόλεις.
Δυστυχώς περάσανε 6 χρόνια από τότε που η Νυν δημοτική αρχή κατηγορούσε την προηγούμενη δημοτική αρχή, ότι δεν κάνει σχέδια και έχει αφήσει ευκαιρίες και σχέδια και χρηματοδοτήσεις να πάνε χαμένες. 6 χρόνια μετά Ποια είναι τα σχέδια, η μεγάλη ευκαιρία, οι χρηματοδοτήσεις που εξασφάλισε και το μεγάλο έργο που αξιοποίησε η Νυν δημοτική αρχή, για να ανακουφίσει τους πολίτες ;
Για την ώρα εκείνο που βλέπουμε είναι ότι υπερηφανεύεται η νυν δημοτική αρχή από το εισπρακτικό μηχανισμό των παρκόμετρων. Μέτρο που ανακουφίζει το ταμείο του Δήμου, αλλά δε ανακουφίζει την τσέπη και θέση των Τρικαλινών πολιτών τόσο από τα πρόστιμα όσο και από το κυκλοφοριακό χάος της πόλης που εξακολουθεί να υπάρχει.

1 σχόλιο:

  1. απο παντου να τα φανε...

    να δωσουν? γιατι? μας τα χρωσταγαν..

    ΟΞΩΩΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή