Έρχονται οι ποδηλάτες
Και φέρνουν τα δώρα τους από τη διπλανή Καρδίτσα που κινείται στους ρυθμούς μιας σύγχρονης και μοντέρνας πόλης
Τελικά εκεί που πιστεύαμε ότι είχαμε και μια πόλη (τη μικρότερη της Θεσσαλίας, Καρδίτσα) που μπορούσαμε να συγκριθούμε και να νιώθουμε και λίγο ανεβασμένοι μέσα στον ευρύτερο θεσσαλικό χώρο, μια επίσκεψη στην γειτονική Καρδίτσα μας ήρθε καπάκι στο κεφάλι και μας αποτελείωσε. Και πεισθήκαμε ότι αυτό που συμβαίνει στα Τρίκαλα εδώ και μια 10ετία, γιατί όχι και μια 20ετία θα πρέπει να καταγραφεί σαν τη μεγαλύτερη καθυστέρηση που καταγράφτηκε στη ιστορία της πόλης και που κύλισε τα Τρίκαλα στην τελευταία θέση ανάπτυξης και ποιότητα ζωής.
Η Καρδίτσα (μια πόλη με μπόλικη τρέλα, με τη καλή έννοια). Αντίθετα με τα Τρίκαλα ( που κλείνεται συνεχώς στο καβούκι της) Η Καρδίτσα μετά το Βόλο και τη Λάρισα έχει μπει στο δρόμο των ευρωπαϊκών προδιαγραφών και αποτελεί μια πόλη πρότυπο στο τομέα των ποδηλατοδρόμων και αν συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό σε έργα, σε λίγο δε θα πιάνεται πουθενά. Προτείνουμε πολλούς Τρικαλινούς να την επισκεφτούν σύντομα.
Τρεις τεράστιοι ποδηλατοδρόμοι που ξεκινούν από τα άκρα της πόλης οδηγούν με ασφάλεια τους Καρδιτσιώτες στο κέντρο της πόλης και αποτελούν σήμερα ένα ευρωπαϊκό στολίδι για την πόλη τους και έχει ανεβάσει την ποιότητα ζωής των πολιτών της σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Δες τε τις φωτογραφίες τι σημαίνει ποδηλατοδρόμος και βγάλτε συμπεράσματα Τρικαλινοί πολίτες για τους ποδηλατοδρόμους που έχουν μισοκατασκευαστεί στα Τρίκαλα, τόσο μπροστά στα δικαστήρια, όσο και στο τέρμα της Λαρίσης που ακόμη δεν έχουν χαραχθεί ποδηλατοδρόμοι παρότι ξοδευτήκανε ένα σωρό λεφτά. Την ίδια τύχη έχει και ο ποδηλατοδρόμος της Κονδύλη που δε δόθηκε ακόμη στους ποδηλάτες.
Κατά τ΄ άλλα ετοιμάζεται και σχεδιάζεται να γίνει ποδηλατοδρόμος η Καποδιστρίου. Γιατί αυτή η επιλογή και η προτεραιότητα όσον αφορά σαν δρόμο επιλογής και μάλιστα τη στιγμή που οι υπάρχοντες ποδηλατοδρόμοι δεν έχουν δοθεί ακόμη στους ποδηλάτες και είναι μισοτελειωμένοι ;
Δηλαδή δε κατασκευάζεται ποδηλατοδρόμος στην Ασκληπιού, δε γίνεται στη Λαρίσης-Τσιτσάνη και Στρατηγού Σαράφη δε δίνετε σε χρήση η Κονδύλη, δρόμοι που θα διευκολυνθούν όλοι οι ποδηλάτες της πόλης, και σχεδιάζετε ένας μικρός δρόμος η Καποδιστρίου ;
Η Καρδίτσα απέχει μόνο 20 χιλ. όσοι θέλουν να μάθουν τη σημαίνει ποιότητα ζωής να επισκεφτούν το γρηγορότερο τη γειτονική Καρδίτσα όχι μόνο για το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων, αλλά και για πολλά άλλα έργα που έχουν κατασκευαστεί και εντάσσουν την Καρδίτσα πλέον στο δίκτυο των ευρωπαϊκών πόλεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου